Tuesday, April 26, 2011

Minggu yang amat memeningkan kepala..

stressnye kepala otak aku nie...naper la lecturer aku suke sangat bagi assngment mengejut...assngment yang lama xsiap lg,tbe2 ad lg yang baru...pas2 da la suh hntr ari khmis nie....sumenye nk tergesa2....klu cm nie kepala otak aku pown xdpt nk pick up ape yg belajar...da la aku xsuke wat keje last2 minit..cbe la bg mse yang pnjg cikit...hadoi.....pening2......lg2 projek akhir multimedia nie....sumenye nk suh cepat hantar..kasihani lah student2 yang lain....da la belajar xmsuk ape pown....hey!!!!!pening tol kepala aku..jgn smpai aku da fedup nk wat multimedia nie...sabor jew la...

2 comments:

  1. sbr je r....aq pn sma bnyk assngment..bnyk yg xanta..untng r draf dh ciap..ape2 pn kte kne sbr ye...

    ReplyDelete
  2. hehehehe..okey..hehehe...tp pening la...sume nk tergesa2....ingt student nie mcm robot kew...

    ReplyDelete